-Igår

Igår på dykningen så körde vi torrdräkts teori och dykning i torrdräkt. Fyfan vad jobbigt det var haha! Tungt som fan och man var påväg att kvävas för dräkten satt så tight vid halsen. Men Nigel (våran instruktör) sa att det blir bättre när man blir mer van. Haha igår när jag och Anna skulle upp ur poolen höll vi på att flammsa oss som vanligt och Marcus (våran Dive master) sa med utmattad röst "åh, detta kommer bli en jobbig helg" HAHA ;D Jag ser fram emot helgen ute i Kappelskär! Snart så kommer Anna och hämtar mig på jobbet, sen åker vi ut till mig, packar och sen åker vi hem till henne och sover. Uppstigning tidigt imorgon, phuuuu.. Fast det är värre för Linda (HEHEHE) hon slutar jobba klockan 07 imorgon och då åker vi ifrån Uppsala, så hon kommer nog vara aningen mör. Jag och Linda hade nämligen inte läst på papprena så noga.. Vi skulle egentligen ha åkt ut ikväll :P Anna hade såklart läst så det blev en stor suck ifrån henne till oss hah ;) NÅJA, nu ska jag stänga ner här på fyran. Idag så har jag jobbat med Robin så dagen har bara flygit förbi :D Trevlig helg allihopa! Hörs på söndag (om jag inte ligger på havets botten..)

Jag i torrdräkt, grr!

Linda

Jag och Marcus (min spec lärare haha)

Jag

Nigel & Anna


Kommentarer
Postat av: jannice

var övningsdyker ni?

2011-05-29 @ 16:21:41
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0