-Valborg 2011

Hade alla en trevlig Valborg igår tro? Var det någon som klarade av hela dagen? I did!

Morgonen skulle ha börjat på Framfickan där Karl hade vip/drinkbord men eftersom både jag och Hanna hade glömt våra legg (sjukt klantigt) så blev vi ca 2 timmar sena... Men sen så kunde vi joina dom andra och vi var igång! På Framfickan var det drag vill jag lova, super kul :) Linda kom också och parta med oss (alkoholfritt) ;) Jag, Linda & Hanna blev hungriga och kämpade oss iväg till Burgerking och käkade lunch och helt plötsligt var klockan 17 och vi åkte ut till mig. Efter 18 kom vänner över för grillning och drickande! Vi alla höll oss ganska lugna ändå tycker jag men det dracks mycket upptäckte jag idag när jag började att städa haha :P

Jag & Karl har precis slängt i oss en varsin pizza, det behövdes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0