-Vaksalatorg

Igår. Igår så stod jag och Anna på Vaksalatorg somsagt. Innan 06 var vi på plats för att ställa upp alla våra kläder och prylar. Helt sjukt mycket kläder hade vi!! Det fanns liksom inget stopp :O 2 timmar senare, alltså klockan 8 så hade vi fått upp allt :) Tiden gick fort och vi sålde en del faktikst. Fan vad folk prutade dock! Men vafan, det var skönt att bli av med skiten. Linda tittade även förbi där mot slutet. Vi fick också besök utav både min mor och far :) När klockan blev fyra började vi att plocka ihop. Vi åkte sedan iväg och skänkte bord allt som blev kvar till behövande :) Jag skulle ju ha åkt hem till Patrik och Mikaela för att fira dom men jag var så förbaskat trött efter dagen på Vaksala så jag och Rosén bestämde oss för att åka hem till mig och slappa framför tvn. Vi svängde förbi City Gross och köpte kött så att vi kunde grilla när vi kom hem till mig. Det blev super gott :D Sen la vi oss framför tvn och tittade på Shrek den tredje med ostbågar och chips som sällskap, mmm :) Jag somande dock efter 5 minuter hahaha ;P


Grillning ala Isabell & Rosén at my place :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0