-PUSS PÅ OSS!!



Veckan dåråå? Ska typ bara jobba.. Så här ser det ut hittils.

Måndag: Jobb 6-14. Matte 18-20.
Tisdag: Jobb 6-14. Pilates 35min.
Onsdag: Jobb 6-14. Gymma vid 18.
Torsdag: Jobb 6-14. Spänna tandställningen 16. Dykning 17.30
Fredag: Jobb 6-14. (Rosén försöker få med mig på en såkallad "Mezzdans" i Stockholm på kvällen.. Men well, inte min grej och jag kommer inte palla!) Så fredagen blir förhoppningsvis lugn och skön hemma hos Karl. Kan hända att jag besöker gymmet för att träna kondition.
Lördag: Hem till mormor & morfar på förmiddagen. Övningsköra lite och sen får jag se vad lördagskvällen har att bjuda på. Bio kanske?
Söndag: Jobb i skivaffären 12-16, gymma, kinarestaurang med tjejerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0