-Hubbabubba

Idag så tog jag och Jenny en liten rast ifrån arbetet och slog oss ner i solen med en varsin glass (Nu har jag äntligen smakat Daim, Päron och jag älskar den!!) Dock blev det för varmt i solen eftersom vi hade våra nedrans uniformer på oss.. ANYWAY! När vi skulle gå in igen så kom jag typ inte upp ifrån stenen jag satt på, det var liksom jätte segt, som att jag satt fast i något och well, det gjorde jag. Något as hade fan tuggat 10 hubbabubba och spottat ut precis där jag satt mig!! Det blev en hel sträng av rosa gummi från mitt ass till stenen och Jenny dog av garv och hjälpte mig inte!! hahaha fyfaan.. Jenny började fota med sin iphone och alla runt omkring oss måste undrat vad vi höll på med :P Brevid oss fanns en buske så jag tog löv därifrån och satt på röven så det inte skulle kladdas runt. Sen blev det snabba steg till infodisken där jag försökte få bort skiten. Haha suck!
 




Jag & Jenny innan hubbabubba incidenten..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahahah! :D

2011-05-15 @ 01:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0