-Helgen i Kappelskär

Lördagen började med en tidig uppstigning för mig och Anna. Linda kom vid halv 8 och vi åkte direkt ut till Kappelskär. När vi kom fram till stugan som vi skulle  bo med med resten av gänget var det bara att packa upp och sen var det snack inför vårat första utomhusdyk. (Vi hade två dyk på lördagen och två dyk på söndagen) Första gången man skulle ner på djupt vatten var det lite obehagligt men jag klarade det! Man ser bara massa grönt vatten runt om tills man börjar närma sig botten och då är det lugnt. Men påväg ner, usch! Men när man väl hade gjort det så var det inga problem att dyka ner i det gröna vattnet ;) Men som sagt.. Svenska vattten är inget att hänga i granen! Men kul att ha gjort det iallafall :) Första kvällen blev det grillning och bastu. Jag struntade i bastun och sov istället. Var så jäkla trött! Dag nr två var det dyk, lunch, dyk, diplom utdelning och skriva på massor av pappper :) Det var en väldigt kort version utav helgen men jag pallar faktiskt inte skriva mer haha, ska iväg och jobba nu! Pusssssssssssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0