-Gårdagen

Vaknade vi halv 11 igår, sjukt skönt! Gjorde mig i ordning och åkte in till stan för att träffa min darling Rosén. Vi strosade runt i affärer och lunchade vid ån med en vasin subwaymacka :)


Efter lunchen så gick jag till stationen och mötte Hanna. Vi var en aning förvirrade, men tillslut så hittade vi rätt tåg mot Stockholm. HAH fan vad vi srang runt på stationen. Men vi hann, men nöd och näppe ;) Väl inne i Stockholm så strosade vi runt på gatorna tills vi blev hungriga och det var dags för middag, det blev TacoBar :) Vår vän Adam kom förbi och joinade oss en stund. Jag hade med mig hans klocka han glömde hemma hos mig på Valborg så han blev super glad! Fast gladast blev han ju såklart av att träffa mig och Hanna ;) Sen var det dags för mig och Hanna att hitta rätt tunnelbanna till Globen.. Vi hittade rätt tillslut och vi hann till Cesar. Det var sjukt mycket folk! Jag blev jätte förvånad. När jag var och såg Backstreet Boys på Hovet för inte så längesen var det inte ens så mycket folk! :O Men Cesar var super duktig och vi hade det riktigt trevligt och kul :) Lärde mig massor utav tips jag ska försöka tänka på när det gäller Mr T ;) Efter föreställningen så vimsade jag och Hanna runt för att åter igen hitta tunnelbannan.. Haha tog sisådär en halvtimme men tillsut så hittade vi haha suck! Väl framme på stationen var vi helt döda!!! Vi köpte oss en varsin latte, slog oss ner på en bänk och väntade in tåget. Vi träffade även våran vän Olle på tåget vilket var trevligt :) Vi satt hela resan tillbaka till Uppsala och uppdaterade oss vad som hände här i livet now days!

Det var gårdagen mina vänner! Idag så jobbar jag 14-22.. NU lite bilder! Vi fick dock inte ta bilder under showen. Tog några smygbilder men dom vart inge bra :P (Älskar btw bilden på Hanna med hennes jäkla tröja hon köpte där hhaha hon är en sån tönt<3)


Och tillsist, en bild på Olle på tåget hem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0