-110519

Jag och Joanna har "Bieber fever"! Vi har nynnat på hans låtar hela dagen haha ;) Hans film igår var så bra!!! Gosh! Jag var Justin Bieber nörd innan, men efter Never Say Never.. Ojojoj, nu är det värre! Eftersom jag och Joanna har Bieber fever så sitter vi i detta nu och tittar på Glee - ett avsnitt då det är Justin Bieber tema. Kan inte bli bättre! :D

Idag så har jag varit på dyksport och dykt så nu är jag ikapp resten av gruppen. Det gick jätte bra och var super kul! Sjukt najs med privat lektioner :D Efter dykningen gick jag och solade och efter det så köpte jag med Sushi hem till mig och Joannis. (Ja jag vet, jag är en sjukt snäll storasyster) Efter sushin så rensade vi igenom min garderob (Jag och Rosén ska stå på Vaksalatorg på lördag) Joanna är en hård stylist.. Elak men ärlig.. Så jag fick ut en del iallafall, skönt :D Ute i garaget så har jag 6st(!!??) lådor fyllda med kläder.. Så well, jag ser fram emot lördag för att bli av med all skit! Sen så rörde vi på våra ass och drog med Terrolurren på en powerwalk. 5 km blev det.

Nu åter till Glee, tata!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0