-110510

TJA!!!! Det var ett tag sedan! 

But well, det har väl inte hänt så jätte mycket :P Söndagen spenderades i Skivcentrum där jag jobbade 12-16. Efter det så gymmade jag med Hanna & Anna och efter det blev det kinamat. Då kom även Linda och joinade oss :) Det var mys och det blev en hel del skratt<3 På måndagen (alltså igår) så låg jag hela dagen lång på altanen och stekte i solen med dykboken i högsta hugg och pluggade på som en gnu! På kvällen var det dykkurs som gällde och slutprov.. Dunt dunt duuuuunt.. Men provet gick bra och jag blev godkänd :D:D Sen plaskade vi runt i poolen och jag stannade kvar lite längre så att jag skulle hinna i fatt det jag missat. Stannade faktiskt kvar till 23.30 :O Så nu har jag bara en lektion kvar och är sedan klar som dom andra:) Sen är det bara utomhusdyken kvar i slutet på maj. Anyway så var jag hemma hos Karl vid 00.00 tiden.. Det var bara att gå lägga sig på direkten och 06.15 så tjöt klockan att jag skulle gå upp åter igen. FYFAN vad trött jag var/ÄR.. Jobbar 08-19 idag så det är inte dirket ett kortpass.. Men god latte ifrån 7eleven håller mig vaken. Och apprå på det.. Måste gå och köpa en till ;) PUSS


Underbara sommar! Jag & Hanna snor bär heheh ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0