-Blä!!

Skit morgon!! Började med att jag knappt kunde andas när jag vaknade imorse och jag kände mig lite små förkyld.. Bestämde mig för att steka i solariumet och sen kila förbi mataffären och handla lite mat som jag kunde ha under dagen i skivaffären. När jag tillslut är hemma hos min pappa igen så är klockan 11.30 (jag öppnar 12) HUR gick det till?? Jag fick skynda mig med att diska och packa ihop alla mina grejer, blev ingen jäkla dusch då jag inte hann.. Fräsch tjej.. Tog hundarna och mina hundra väskor och gick med raska steg ner mot skrivcentrum när jag tillslut kommer fram så hittar jag inte nyckeljävlarna!!! Fyfan vad jag stod och svor vid dörren.. Ringde Hanna i panik och sa " SKYNDA DIG!! Måste leta nycklar och du måste hålla hundar" Då hon precis hade satt sig på bussen så visste jag att det skulle ta ett tag så jag tog mina hundra väskorna och hundarna åter igen och började gå tillbaka (Jag var så jävla arg och stressad) Men halvvägs så hör jag hur det skramlar i min jackficka.. Jag känner i fickorna för 20e gången och hittar inget, men tillslut så inser jag att jag har ett jävla hål i fickan och att nycklarna ligger längst ner i min kappa, så fick kämpa med att få ut dom och springa tillbaka till skivcentrum och öppna butiken.... Somsagt, skit morgon!!! Dessutom så glömde jag mina varor i mataffären efter att jag hade betalat.. hur vimsig kan man vara?? Men kom på det ganska snabbt så gick tillbaka och där låg dom fint och väntade på mig hahaha..

Nu väntar jag på att Hanna ska komma över och joina mig med en latte :) Weii :D

HATAR stress...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0