-Stadsbo..

Jag sa ja till lägenheten!! Vi skriver kontrakt på fredag. Var helt kluven igår men sen så ringde jag my dear Rosén och vi kom fram till att jag skulle tacka JA! haha:P Så direkt när jag kommer hem ifrån USA är jag stadsbo ;) Inflytt är den 1a Juli, jag och Karl åker till USA den 30e Juni.. Så missar två veckor där, meeeen så äre! Men det kommer bli bra :) Sjukt skönt att bo så centralt!

ANYWAY! Idag jobbar jag 14-22.. Rosén kommer och hämtar mig efter jobbet och vi ska kvällsbada :D Oh my, hennes idé och jag kommer dö... haha :D Bildbevis kommer! Idag så kommer även lille Atech (min pappas kompis vovve) Jag ska vara hundvakt i 3 veckor åt den fluffiga vita lilla kaxiga saken haha, hur ska detta gå?


Kommentarer
Postat av: friida

Låter nice!

Ska du bo med dem du var på visningen med då?

Ska ni ha egna rum med? ;)

2011-06-12 @ 12:03:10
URL: http://tussboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0