-Nattinatt

Sitter ensam med hundarna i pappsens lägenhet. Passar på att sova här då jag ändå jobbar i skivaffären imorgon :) Anna & Karin har precis kilat hem. Jag och Karin hade lånat 2 filmer vi skulle titta på men Anna fastande framför en skit dålig film på 6an så var bara att hänga på hahaha ;) En mysig kväll med brudsen och med annanas och grönsaker med dipp blev pricken över i´t! Mmmmmm. Well nu ska jag sova, är sjukt trött!!

BTW! Afropasset som jag och Karin var på idag var sjukt jobbigt! Min kropp är fan död nu.. Får se om jag pallar simma imorgon innan jobb.. Fast.. Tror inte det va :P


Kommentarer
Postat av: karin

Hahaha annas nya favoritfilm "the pool boys" xD och jag har fett med träningsvärk i ryggen! paaain! hur ska jag orka jobba xD

2011-06-22 @ 10:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0