-110612

Fyfan vad trött jag är!!! Har jobbat idag, 05-15.. När jag kom hem så köpte jag med mig en STOR påse godis som jag sitter och njuter utav i detta nu:)

Hade iallafall en mycket trevlig lördag igår :D Började med att jag och Hanna simmade i 40minuter. Därefter så gick vi till restaurangen Santa Monica och åt super god tacos!!! Mmmmmmmmmm. Sen kom Karl och hämtade mig och vi åkte ut till Björklinge och badade med Alex, Anton, Sara, Calle, Linus, Patrik T, Nadia, Robin, Johannes & Pär. Det var trevligt :D På plats bestämde vi oss för att grilla och spela kubb tillsammans. Alla åkte hem till sig och fixa käk sen vid 20 så träffades vi några stycken i Stadsparken och mööös. Skulle svänga förbi Framfickan och hälsa på Ullibulli men det hanns inte med då klockan blev mycket och jag skulle upp 03.30.. Blä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0