-110223

Oh my.. Imorse var jag helt förstörd. Var nära på att kasta matteboken och skita i hela kursen och börja jobba på Ica istället. Men när jag lungnat ner mig hoppade jag över dom jäkla talen jag hade promblem med och började på ett nytt kapitel som jag missade genomgången på sist. Men vet ni vad? Jag klarade av det utan problem! Räknade en hel sida och hade alla rätt. Då blev jag glad igen :D :D

Nu måste jag lägga på ett kål. Ska nämligen in till stan och träffa my dear Jennifer :) Och vid fem så ska jag på en handledarskitgrej inför körkortet så jag får övningsköra med mor... Varför och åter varför kan man inte bara få köpa körkortet för en slant någonstans?? Någon som gör kopior på körkort? KONTAKTA MIG!  hahahha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0