-Underbara fredag!

Jobbar på passagerarservice idag igen :) Det är sååå kul! (Iallafall när man inte varit här på ett tag..) Sitter just nu i infodisken och löser av en kollega men annars så är jag terminalvärd idag.

Slutar 18 och då blir det raka vägen hem för att fixa i ordning mig inför kvällen. Får se om jag hinner förbi Thereses comback party.. Tiden kan bli knapp! Men en sak som är säker är att jag träffa Linda & Rosén hemma hos min papps vid 21. Vi ska pimpla vin, snacka skit och sen får vi se vad vi hittar på. Blir nog en visit på Fame där vi tar en drink eller två. Vi får se helt enkelt ;)

TREVLIG FREDAG, PUSS!





 


Kommentarer
Postat av: anna

haha vet inet om du har tänkt på det men du rimmar ganska fin i ditt inlägg :D

2011-02-18 @ 19:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0