-Söndag

Jag är sjukt trött.. Fick ju stå ut med Hannas snarkningar i natt. Den kvinnan kan verkligen snarka. Helt sjukt!! Ingenting hjälpte. Jag slog, jag puttade, jag hostade.. ALLT men människan höll inte tyst. På morgonkvisten hämtade jag min ipod men hennes snarkningar smög sig igenom musiken. ACK! När jag tillslut kom på att jag faktiskt kunde gå och lägga mig någon annanstans så kunde jag inte somna om så gick ut och gick med Terror istället. När jag kom in efter promenaden så stod jag i köket med en treo i högsta hugg. Då kommer en nöjd Hanna in och säger "GUUUD vilken skön säng du har!! Har nog aldrig sovit så bra" PHA, jo tack jag hörde det hörröö... Meeeen hon har ju sin charm..

Vid 11 så tog vi bussen in till stan. Hanna åkte hem och jag satt mig i skivaffären och jobbade. När jag slutade gick jag och simma i 30min och sen så åkte jag hem :) Igår kväll så kom förövrigt Jennifer & Rosén också över en stund och joinade mig och Hanna. Hanna tvingade oss att titta på filmen Hair. Den får 1/5 toasters... Dålig film.. riktigt dålig haha

Snarkmonstret

Kommentarer
Postat av: karin

hahahah den kvinnan har riktigt höga snarkfrekvenser hon!

Snygg design med pussmunnarna !:D

2011-02-06 @ 20:02:41
Postat av: Hanna

du kollade inte ens på filmen! så du kan inte betygsätta den! du såg inte ens slutet

2011-02-07 @ 10:44:19
URL: http://borzsei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0