-Norrköping i helgen!

Har packat det sista inför Norrköping. Inte så mycket som ska med förutom party kläder. Och kom nu på i skrivande stund.. Vart har jag lagt min alkohol?? Weird.. NÅJA, dagens väder då?? FYFAN säger jag bara. Som vanligt kan bussar inte köra såfort det snöar och well.. Jag behöver inte säga mer..

Nu ska jag fixa klart det sista sen drar jag hem till Kalleballe där det serveras sushi och vin. Kan inte bli ett bättre avslut på denna fredag. Kalle har förövrigt fått jobb på Uppsala Tidningen som fotograf. Halvtid vilket var precis vad han ville ha eftsrom han vill ha tid med företaget också och just nu går det ju så bra :) Super kul :D

Tittade vem som skottade idag. JAG!! Man kunde ju inte ens komma fram till dörren liksom.. Och tror ni man fick hjälp av Adrian? Icke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0