-Godkväll!

Har haft en jättemysig dag med Linda. Vi började med en stoooor sushi måltid på Gränby C och när vi var mätta och belåtna så tog vi oss en liten, liten shopping runda ;) Efter det så åkte vi hem till min pappa och hämtade Mr T, köpte oss en varsin latte & munk och gick sedan och kollade på is figurerna i kylan.. Fyfan va kallt det var... Men vi klarade det :D Vi gick runt på isen i svandammen till romantiska låtar inlindade i en filt haha vi måste ha sett hel knäppa ut när vi gungade runt där i takt med musiken ;P När vi var nära på att dö av köld hoppade vi in i bilen och åkte till Folkeslivs och hälsade på Adam (aka Folke) Vi joinade honom en stund på hans rast i deras fikarum och det var mycket trevligt :D När vi var klara hos Adam och lämnade honom så att han föll en liten tår skjutsade Linda hem mig till Karl. Har kollat på Melodifestivalen och ACK vad Erik Saade är sööööt!! hihi ;) Eftersom Karl har en dum MacBook dator så kan jag inte lägga in bilderna från idag.. Kommer imorgon istället dååå! Så länge får det bli en sexig bild på mig och Karl som vi tog nyss. MUMS ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0