-110219

Okej.. Jag börjar återhämta mig lite men är seg som fa-aan.. Hade sjukt kul igår kväll! Blev lite mer alkohol än vad vi tänkt men vafan ;) Vinpimplande hemma hos papps med Rosén och Linda. Vid halv ett drog vi till Fame där vi träffade Hanna & hennes arbetskamrater. Men jag såg bara Hanna eller ska man kanske säga "minns bara Hanna"? Nejdå, så full var jag faktiskt inte! Anyway.. Fame var ett väldigt trevligt och roligt ställe! Jag gillade det skarpt. Kanske lite för många bondläppar men vad gör det hahah :D Vi dansade och hade super kul hela kvällen. Drack goda drinkar och skrattade så vi fick ont i magen! Det var en galen buggkille på plats som jag lurade på både Rosén och Hanna så dom fick sig en rejäl dans hahah jag dog lite smått.

NÅJA, nu ska jag ta mig en dusch och sen ringa Linda. Vi ska nämligen gå och se isfigurer i stadsparken idag :) Hon var vaken och pigg redan vid tio och hetsade mig.. PHA säger jag bara. Min återhämtning är mycket viktig haha ;)

PUSS









BUGG-KILLEN





Kommentarer
Postat av: karin

hahahaha älskar buggkillen!! xD

2011-02-19 @ 15:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0