-110217

Hejhopp! Jag och Karl sitter just nu och tittar på Desperate Housewifes som vanligt haha :P Men tänkte att jag slänger in ett litet inlägg då jag såg detta avsnitt igår och Karl håller på att komma ikapp. Perfa liksom!

Idag så jobbade jag på passagerarservice och det var inte igår vill jag lova. Nästan 2 månader sen :O Det var mycket trevligt att vara tillbaka och jag hann hänga lite med mina gullefjun Robin & Jenny som jobbade idag. Ack så man saknat dom små liven! :) Robin är deprimerad men jag fick vara hans psykolog en stund så nu mår han nog bra. Han fick ju faktiskt se min underbara nuna  och vem mår inte bra utav det liksom!?

Åt även en semla idag. MUMMMMMAA!! Hade världens crawings efter det så ringde Karl i panik och sa att han var tvungen att köpa. I tredje affären han gick in i så hittade han. Muhahha han vågade minsann inte komma tomhänt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0