-110213

Hemma ifrån en toppen helg i Norrköping! Sittningen med tacobuffé och uppträdanen var super skoj :D Det dracks massor och vi träffade en hel drös med trevliga människor:) Höjdpunkten på kvällen var ändå när jag och Anna var inne på toaletten hohohhoohoh, så roligt men inget jag skriver här haha ;P Vägen hem ifrån Trappan (stället vi var på) var inte kul. Det var så jävla kallt så att vi trodde fan att vi skulle dö.. på riktigt! Åt en nuggets meny för 71 spänn på Mcdonalds. En mellan meny!?? What the?? hahaha :P Vid tre tiden idag hade jag och Anna krafterna att lämna Norrköping för denna gång. Jag sov i bilen medans stackars Anna fick köra hehe ;) Helt rätt! När vi kom fram till Uppsala så övninskörde jag lite på Livetsord parkeringen. hohoho, Anna tyckte faktiskt att jag var duktig :d (STOOOOOLT)

Nu ska jag packa upp all skit, sen ta mig ett långt och varmt bad!


Kommentarer
Postat av: karin

Hahaha kådisen!! den sista bilden är lätt kvällens bästa bild xD

sjukt kul helg ni får komma snart igen!!<3

2011-02-13 @ 21:49:51
Postat av: anna

haha sista bilden var ju INTE okej förstorad!!

2011-02-14 @ 07:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0