-110210

JÄVLA SKIT SNÖ!! Hur fan kan man tycka om snö och vinter??? Dom som gör det måste seriöst ha något riktigt fel i skallen. Jag hatar verkligen den här skiten. Kan det bara inte få bli vår!??!?

Var sjukt otaggad på matten idag... Smet faktiskt en halvtimme tidigare för jag kände att jag kunde göra resten hemma.. Innan matten så var jag förbi systemet och köpte alkohol inför helgen i Norrköping :D Kommer bli sjukt kul med sittningar och grejer! Har hittat en outfit som får duga dessutom så det är skönt. Och självklart ska det bli kul att träffa lilla Karin :D:D Det var inte igår vill jag lova!

Nu måste jag verkligen sova. Börjar 06 imorgon och sen är min morgon vecka över (woho) Nästa vecka jobbar jag kväll så tummen upp på det! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0