-110203

Är sjukt trött.. Somnade som en stock framför tvn när jag kom hem ifrån jobbet tidigare idag.. Vaknade nyss och är helt jävla mör. Tror att det är min tandlöshet som spökar.. Har hört att man kan bli febrig och sånt efteråt. Men har precis slängt i mig lite Treo. Det är bra grejer det hohoho ;) Anyway.. Sitter i köket och tittar på när mamma lagar mat. Medans sitter jag och klagar om hur synd det är om mig haha jag tror faktiskt att hon tycker om mitt sällskap, innerst inne ;) Imorgon jobbar jag 6-14 och sen blir bio med brudarna. Längesen vi var på bio så kommer bli super mysigt :) Nu ska se om jag orkar ta upp matteboken och plugga lite. Det tar emot vill jag lova! Ha en trevlig kväll allihopa, PUSS


Jag just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0