-Toppen helg!

Jag har haft en skitbra helg! Verkligen! :D Åkte ut till Länsö fredags kväll, tog det lungt framför tvn och åt super god påskmiddag :) Vaknade dagen därpå och tyckte att det var alldeles för kallt, blev bitter och ville åka hem. Kalle gick runt i linne och förstod inte vad jag snackade om (Han är galen!) Bestämde mig för att åka hem på kvällen efter att vi vart hos Karls moster och firat påsk. Det var jätte mysigt där och vi åt god 3 rättersmiddag i solskenet (Det var varmt där dom bodde konstigt nog.. Men ack så härligt!) Jag och Karl åkte ut på fyrhjulings äventyr. Det var skoj :D På kvällen ångrade jag mig och stannade kvar en natt till haha. Men jag är väldigt bekväm av mig och sommarstugor är inte min grej.. SommaHUS i Turkiet ska det vara haha ;) Anyway.. Karl & hans vän Niklas (som också har stuga på Lönsö) skulle dricka öl nere vid stranden och sen basta men jag bangade för jag var så förbannat trött. Så jag slog mig ner framför tvn med Karls familj istället :)

Imorse så vaknade vi, åt frukost och sen tog vi båten tillfastlandet och jag hoppade på bussen som tog över 1 timme. Oh my! När jag kom in till stan så träffade jag Rosén och Hanna över en fika på Waynes. Det var jätte varmt och skönt, underbart! :D När Hanna pös iväg till jobbet så crusade jag och Rosén runt i hennes pappas cab. SÅ JÄVLA NAAAJS :D Vi åkte runt i stan och dunkade musik innan vi åkte ut till Almunge. Hemma hos mig stekte vi våra fläsk på altanen med en varsin cola haha :D

Nu väntar jag på att Karl ska komma över. Vi ska grilla ikväll. Mmmm :)

JAG ÄLSKAR VÄRME! Fan vad bra jag mår idag alltså! :D:D

Bilder ifrån helgen på Länsö.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0