-Solig Söndag

Vilken underbar dag!! Vaknade vid 12, gick ut på morgonrundan med T i endast min rosa mjukisdress. Sjukt skönt! Åt frukost ute på altanen i solskenet och bara njöt! Vid halv två tiden så cyklade jag ner till eljusspåret (2km) och joggade den långa varvet (tror det är 4km) och sen så cyklade jag hem (2km) igen. Sjukt duktigt gjort utav mig tycker jag :D Håller just nu på att göra i ordning lite lunch och ska njuta av den ute på altanen åter igen. Bara att passa på när det är så varmt och skönt ute :) Vid 17 tiden så ska jag & mamma åka hem till mormor & morfar för att fira morfar som fyllde år igår, mys :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det långa varvet är ca 2.5 km.

2011-04-17 @ 22:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0