-Slut som artist!

Idag har jag haft fullt upp ända sedan jag slog upp ögonen imorse!

Dagen började med att jag och Rosén träffades klockan 10 på gymmet för att träna med en instruktör. FYFAN vad jobbigt det var! Han la upp världens jobbigaste träningspass till oss så att vi nästan inte kom levande ut därifrån haha men kul var det :D Efter det gick vi och solade och sen så mötte vi upp Linda. Rosén cyklade hem medans jag och Linda åkte hem till henne för att hämta ett bord till Valborg. Sen så åkte vi hem till mig, dumpade bordet, slängde i oss lite honungsmelon och gjorde det sista på kapitel 3 i dykboken. Vid halv 5 tog vi bilen in till stan igen och hamnade i bilkö.. Morr! Men vi kom iallafall precis i tid till dykningen vilket var tur :) Dykningen idag gick bra, Vissa saker är så svåra så att jag blir galen!! Ligger lite efter också eftersom jag var i London förra gången. Men jag ska få en privatlektion så att jag hinner ikapp till nästa gång vilket känns skönt. Nu så ska jag äntligen få sove!! :D GODNATT



Meee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0