-Roligt!

Sitter på jobbet denna tidiga morgon. Började 7! Och fick åter igen bara 4 timmars sömn då jag slutade sent igår på mitt andra jobb. Halv 6 satt jag och Rosén och messade med varandra. Det är fan inte mänskligt.. Halv 6.. PÅ EN LÖRDAG? Hmm...

Nåja, nu över till det roliga! Det kom förbi en dansk kille här nyss. Han stank lite sprit och hade troligtvis varit på partaj hela natten. Han frågade om vägen till terminal 5. OCH det roliga var att han hade en låtsas mustasch ritad i ansiktet! hahaha, den var lite utsuddad så troligen så har han somnat och någon ritat dit den heheh ;) Han har nog INTE kollat sig i spegeln. Sjukt kul när han gör det dock :P Stackarn.. Haha, jag kanske skulle ha sagt något? Ja, fast nääää.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0