-110429

Har så mycket att göra idag så jag vet inte vart jag ska börja! Sov hos Karl igår så han skjutsade hem mig imorse vid 8 så att jag skulle hinna med allt. Hade ju glömt plånbok och allt hemma så kunde inte börja mina ärenden nere på stan .. Så får åka in senare och göra det helt enkelt. Nu så ska jag deklarera sen blir det att dammsuga hela huset och så har jag precis slängt i en tvätt... Sen så måste jag ner och handla lite, klippa T´s klor samt slänga in en toning i håret och fixa mina naglar. Sen så får jag hoppa på bussen in till stan där jag ska till systemet, banken, göra syntest plus hitta något att ha på mig imorgon? Äh, får se vad jag hinner med helt enkelt.. Vill helst bara ligga på altanen och steka, men icke!

Och btw! JAG HAR VÄRLDENS TRÄNINGSVERK EFTER IGÅR! Helt galet. Jag kan knappt sitta för har så jäkla ont i rumpan och kan knappt gå för jag har så ont i benen och böja på benen? Det går inte! hahah fyfan... Armarna har jag lite små ont i också men absolut inte i samma grad som resten av kroppen. Och plus allt detta så har jag ont i mina stackars fötter för jag hade för små simfötter igår på dykningen. hahah JA det är synd om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0