-110410

TJABBBATJENA! Sitter hemma hos papps och chillar. Dricker ett super gott grönt teé med smak av mint. Mmm, bra grejor vaaa? Idag så har jag jobbat i skivaffären, och inte mycket mer haha :D Om en timme ska jag möta Marcela nere på stationen då hon ska hämta Terrolurren. Hon ska ju hundvakta honom medans jag är i London och steker. Kommer bli så tomt utan min lilla plutt<3 Åker ju inte förns på tisdag men eftersom Marcela ändå har vägana förbi idag så blir det ju bäst om hon hämtar honom just idag :)

Igår efter jobbet så svängde jag btw förbi Rosén där det var förfest. Karl var inte hemma så jag kom inte in i lägenheten.. Moooorrr... Men det gjorde mig ingen för jag hann sitta en stund med mina söta fyllon och "njuta" av en stark drink alá Hanna efter en hård dag på jobbet haha ;) Karl kom sedan och hämtade mig och kvällen blev lugn :)

PUSS




HAHAH den här bilden är sååååå ful!!! hahahhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0