Terminal 2

Sitter här på tvåan i min ensamhet och tittar på när en byggjobbare hänger upp en stor julkrans i taket. Snart är det jul och jag måste erskänna att julen är liite lite lite mysig. Är lite mer positiv till den i år faktiskt. Konstigt men sant!

Sen är jag lite små bitter också! I början av nästa år hade jag velat unna mig en resa men vet inte om det kommer kunna bli av då jag ska plugga Matte B två gånger i veckan + åka på en intensivkurs i 2 veckor till körkortet i feb/mars någon gång. (Hade tänk åka nu i november men sköt upp det) SÅ att well, min dyrbara tid kommer inte räcka till! Snyft... men matte och körkort är två viktiga grejer så får väl se det på de sättet ;P


peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0