Skit väder!

När jag var ute med T nu på morgonkvisten så var det en äldre dam som körde av vägen, rakt ner för en liten backe. Jag såg det hela och sprang självklart fram och hjälpte henne. MEN av dom 5 bilarna som åkte förbi oss så var det INGEN som stanna...?? Vad är det här!!? Seriöööööst. Typiskt svenskt. Låtsas inte se något! Vi 2 kunde självklart inte få loss bilden eftersom den var helt nergrävd i snö men damen gick och knackade dörr för att få hälp av någon som hade bil och kunde dra loss henne. Hoppas hon lyckades! Det var skit läskigt att se när hon körde av vägen! Tur att allt gick bra för det kunde ha gått riktigt illa...

(okej jag har ingen aning om varför texten ovan blev tjock och .. rosa? weird!!)

NÅJA! När jag tillslut kom hem så var det dags att skotta snö.. Mamma hade inte hunnit skotta bort allt så jag fick offra mig. Men det gick bra :D

Nu ska jag fixa och dona inför ikväll! Hitta rätt skor till klänningen tex..

SUP & SVÄLJ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0