101127

Herrejisses vilken kväll det var igår! Drama drama. Vi alla hade nog fått i oss liiite för mycket! Men det var kul :D Middag på Bj och sen fest där hela kvällen. Party natten avslutades med fyllekäk på Mcdonalds sen tog jag & Karl en taxi hem till honom (sjukt lata haha) Jag var snäll och dricksade den trevliga taxichauffören (som var en ung tjej, ofta liksom?) Jag lyckades tappa bort min fina silver ring!! :( Whyyyy? MEEEN thats life.. Spenderade en hel del pengar också.. eller så tappade jag bort dom.. Nu ska jag fortsätta att äta mina ostbågar och titta på The Hills. Senare ikväll kommer Kalle över och då blir det pizza & Så mycket bättre klockan åtta :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0