101125

Haft haft en trevlig ledig dag! Började med att gymma (phuu!) Efter det så träffade jag Rosén & Jennifer, vi strosade runt på stan och sen kom även Paula. Hanna joinade oss även ett par minuter innan hon åkte iväg till jobbet. När vi köpt allt vi behövde tog vi bilen ut till Sävja där jag skulle färga Jennifers hår rött, jag hann inte se resultatet men av det lilla jag såg så var det super snyggt! Efter ca 2 timmars hängade i Sävja lämnade vi Jennifer åt sitt öde och dumpade Paula på stationen. Sen så åkte jag och Rosén ut till Almunge! (the place too bee, NOT höhö) Tanken var att vi även skulle övningsköra lite. Jag och Rosén alltså. Men allt blev så sent så det blir en annan dag. Nu ska jag röra fläsket ner till Konsum för att köpa något smaskigt. Typ.. Glass.. Mmmm, glaaaaassssssssssss. WELL, ha ett bra liv. Tjé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0