101117

Skulle träffat Jennifer idag men icke! Jag är typ sjuk ? :O Dock misstänker jag att det har att göra med den lilla sömn jag fått den här veckan... Har knarkat lite treo och vilat så imorgon är jag nog på topp igen!

Sitter och prata med Marcela nyss på facebook chatten när jag upptäckte en kul grej hohoho! Så här såg det ut;

Marcela: KÄNN min panik
Jag: Jag känner den, jag känner den och jag njuter muhihi
Marcela: Ja föfan, den är så jävla stor asså
Jag: Ehh, haha detta kan misstolkas om man läser på fel sätt...


Vi tycker iallafall det var kul. Marcela kallade mig snuskis. ELAK kvinna det där...
PÖÖÖSSS <3


En mycket gammal bild på mig och Merci! Vilka charmtroll va ;)

Kommentarer
Postat av: marci

<3

2010-11-21 @ 23:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0