1 kg.... MOOORR

Godmorgon! Idag har jag varit på hugget! Efter att ha ställt mig på vågen igår och såg att jag gått upp 1 kg så är det inga mer latmask fasoner här! (1 kg är inte mycket men sen blir det 1 till, 1 till, 1 till och tillslut är man ett fetto) Så direkt efter morgon promenaden så satte jag igång min träningsdvd som heter "Effektiv förbränning" studsa runt till den i 35 min. Efter det så dammsög jag hela huset och sen blev det min Abtronic på i 30 min. Och nu så ska jag skära ner på godis och läsk som jag så vackert missbrukar. Jag ska inte sluta med det för de går inte... Meeeen i mindre mängder :D Helst vill jag väga 60 prick. Så jag har nu 3kg att bli av med, men först och främst så ska detta dumma 1 kilot boooort, gone, bye.


HAHA, det var det! Nu ska jag fixa i ordning mig inför en kväll på jobbet.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ska vi kämpa tillsammans?! Jag behöver gå ner ca 2-3 kilo sen är jag nöjd:D

2010-11-24 @ 16:59:03
Postat av: hanna

jag kan oxå kämpa med er. jag måste dock bli av med 20kg .. SUCK!!

2010-11-24 @ 23:25:16
URL: http://borzsei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0