Vecka 50

Måndag: Fixa och dona med massa pappersarbete.. Jobb 14-22
Tisdag: Jobb 14-22
Onsdag:Jobb 14-22
Torsdag: Jobb informationen 8.30-18
Fredag: Ledig!! Gymma, sola. Träffa Linda. På kvällen ska jag hem till Rosén, äta pizza och slappa framför tvn som vi har planerat i typ 2 veckor haha ;)
Lördag: Simma. Piffa till Terror och öva med honom hela dagen. Sen hem till Jennifer för att fika och fira att hon är klar med sin makeup utbildning<3
Söndag: Uppstigning mycket tidigt och kämpa mig in till Stockholm med min assistent Hanna. Utställnings time!!! :D



Kommentarer
Postat av: Karin

En som jobbar på min praktik ska också ställa ut två chihuahuaor hon frågade vilken kennel terror kommer ifrån så hon kunde ta sig en titt om hon såg dig :D

2010-12-13 @ 16:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0