19 december

Sjukt trött efter en hel dag i Stockholm! Steg upp 05 för att åka iväg på utställning alá Älvsjö. Hämtade upp Hanna vid 06 och sen så började våran färd. Karl agerade chaufför! Självklart stannade vi till på Mcdonalds för en frukost för 3. Här har vi Hanna, glad i hågen med en toast i högsta hugg!


Framme vid Älvsjö var jag sjuuuuukt nervös. Herreguuud. Men jag hade min fina hejjarklack Hanna, Anna Mörlin och hennes vän Ida vid min sida. Även underbara Hannelie (T´s uppfödare) kom förbi :) Det gick inte så jätte bra på dagens utställning. T fick lite scenskräck och ville inte alls. Men domaren sa att han var väldigt fin osv men att det var svårt att ge honom några högre poäng eftersom han inte ville visa upp sig. Men han fick iallafall en 2a! Förstår att han blev nojjig. Jag var hur stressad som helst och det var så mycket folk, hundar och intryck. Blir bättre i vår när vi är utomhus och det är lite mindre :) När vi suttit och tittat lite på chihuahuorna så gick vi vidare och tittade på andra hundraser och montrar. Efter ett par timmar var jag & hanna (och självklart T) helt matta utav allt folk så vi hoppade på pendeln in till centrum där det blev maxmat till lunch.

En nervös liten vovve, bebisen<3


Bättre att vara i väskan :)


Jag & Hannsiiii


Rastning i snöstorm!



Efter vi käkat så åkte vi hem till Hannas pappa med familj och hälsade på. Det var mycket trevligt och det bjöds på fika och teé:) När vi varit där ett par timmar så kämpade vi oss ut i snöstormen igen och hoppade på tåget mot Uppsala. En mycket trevlig dag måste jag säga :)<3

Nu ska jag och Karl äta godis och titta på Hey Arnold filmen! HEJSVEJS

En bild till! ;) Jag & Hanna på tåget heeeeem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0