Skit dag!

Äntligen börjar den här dagen gå mot sitt slut. ACK! Började med att jag igår kväll kom hem ifrån jobbet runt 23 tiden. Somnade vid tolv, halv ett. Gick upp 06 för att kämpa mig iväg till ännu en dag utav jobb. Hade tagit ett extra pass i AVC (Arlanda visitor center.. jobbigaste positionen.. Mycket dumt utav mig) Anyway! Bussen var 15 minuter sen... Kom till jobbet, åt frukost och började jobba. Snökaos = inställda och försenade flyg.. SUCK! Jag var så less mot slutet.. Satte mig på bussen hem efter 10 timmars jobb. Hoppade av vid skolan för att byta buss och då var den sen 20 minuter (seriööööööst!!) Och sen det som var droppen.. När jag var 10 m ifrån dörren så går min väska sönder..  Skit dag somsagt. GODNATT!


Nu behöver jag en utekväll med trevligt sällskap och en massa goda drinkar!

Kommentarer
Postat av: karin

såna där dagara känner jag igen! men då känns det så sjukt bra sen när dagarna flyter på:)

2010-12-18 @ 11:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0