Så det så

-Har haft skit bra flyt hela dagen. Gillar sånna här dagar!

-Jag fick ett par helt nya Reebook Easytone idag. Mina hade gått sönder
(var mitt egna fel men det behöver ingen veta) Meeen jag lyckades charma dom på Stadium!

-Jag var grym på gymmet idag! Slet som ett djur..

-Träffade Malin idag på sitt nya jobb, hon var så duktig så!

-Träffade även Micke som skulle till Miami idag.. (svin) Dock var han tvungen att utföra en extra kontroll i gaten (dont know why) Och det blev jag som fick utföraren den hahah världen är liten. Svårt att leta efter misstänkta grejer på en vän dock..

-Lillebror bakar bullar, dom ligger i ugnen nu och är snart klara. MUMMA!!

-Bullätande och ett avsnitt L World får avsluta denna kväll.


GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0