Juldagen

Hade en jätte mysig julafton! Dagen började hemma hos mormor & morfar med alla kusiner. Där åt vi "julfrukost" och Joanna agerade psyk jultomte hahahhahahah fan att ingen filmade! Vid 13 tiden åkte familjen våran familj hem till oss och jag och Joanna satte igång med lite julbak mmmmmm. Anne & Ken kom även förbi lagom till Kalle Anka :) Vi åt god mat, mös framför tvn och hade det trevligt. Fina klappisar fick jag också såklart!

Idag är det juldagen och jag har inte gjort något speciellt. Jag, mamma, Stefan och Terror var ute på en lång promenad tidigare idag. Vi stannde till hemma hos Stefan och fikade innan jag och Mamma gick den sista biten hem. Trevligt trevligt. Dock är jag helt slut efter prommisen. Över en timme var vi ute och traska :O

På juldagen är ju party party men det blir ingen utgång för mig detta år. Jobb tidigt imorgon så ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt framför tvn :D

Tata bitches!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0