101218

Lördag idag. Vaknade klockan 11. SJUUUKT! Imorgon är det utsällning.. dunt dunt duuuunt! Idag har T sin "spa dag" Han ska tvättas, kloklipp, bortstas, borsta tänderna, m.m. Sen ska det även övas, övas och övas! Får se om jag hinner iväg hem till Jennifer senare idag men jag hoppas det!!

Gårdagen var najs. Så skönt att vara ledig! Dagen började med indisk lunchbuffé med Linda. Ser skabbigt ut på bilden men det var super gott! Älskar bröden dom har. MUMMAAAA.



När vi käkat klart gick vi runt och glodde i affärer. Sen blev det gymmande för min del och Linda satt och tittade på hahaha ;D Efter gymmandet så kilade Linda hem och jag träffade Paula en stund innan jag åkte hem till Anna. På bilden; en Linda i en pälsmössa. HAHAHA


Hemma hos Anna blev det pizzamys med ostbågar och cola :D Fixade även en sida åt henne på mötesplatsen hahaha:D En mycket trevlig kväll hos min vän. Karl kom och hämtade mig runt elva snåret. Nästa gång blir det sleepover har vi bestämt! :D


Charmtroll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0