101211

Godmorgon! Idag är jag lediiiig :D Ska snart ner på stan, simma & träffa pappsen. Ikväll ska jag hem till K och äta sushi och imorgon jobbar jag igen med start 05..

Igår var jag bitter. . Jag har sagt det förr och säger det igen. JAG HATAR UL!! Bussen jag skulle ta hem ifrån jobbet var "inställd" så fick vänta en hel fucking timme på nästa!!! Jag var så ARG! Men det hindrade inte mig från att packa gymkläderna och kämpa mig iväg till gymmet när jag väl kom hem (STOLT) Kvällen spenderades hemma hos mig med Karl & mammi framför Idol. Jay vann (tack och lov för Minnah sjöng för jävligt) Sen tittade vi på Hitta Nemo. Jag hann se dom första 5 minuterna innan jag somnade efter en jobbig vecka. Men nu är jag utvilad och glad. Tjé


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0