101204

Ännu en lördag som jag sitter bakis framför tvn och kollar på värdelösa program haha.

Gårdagen var mycket trevlig!
Började med att jag och Christofer var hemma hos Dennis och drack lite.


Vid 20 mötte vi upp dom andra på jobbet på Texas Long Horn där vi skulle käka. Jag och Dennis var mätta på alkolhol så vi delade på en nacotallrik. Synd med tanke på hur goda köttbitar dom har på det där placet! buhuu!





Efter Texas drog vi till den Irländska pubben Buddys där vi satt och drack, shotade och snacka en massa strunt. Väldigt trevligt :)







Vid ett tiden lämnade jag dom som var kvar och drog till pubben Williams där jag träffade Paula & Linus (Och några av Linus kompisar) Där drack det endast VATTEN haha. Sen blev det lite mat på Mcdonalds innan jag och Paula tog bussen hem! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0