Söndag

Godmorgon sötnosar! Sitter här med min nya älskade dator som jag köpte igår. Love it! Jag ska strax börja göra mig i ordning för en dag nere på skivcentrum. Orkar inte, vill inte... Men Joanna är och steker på Malta så att.... (LYX jag vill ocksååååååå)

NÅJA, inget vettigt att skriva direkt. Anna har precis åkt iväg till jobbet, min fina vän, you rock! Vi hade super mys igår med massa godis och filmer. Jag frälste henne och visade vissa snuttar av Fantomen på operan. Jag ÄLSKAR den filmen. Anna tyckte faktiskt också att den var bra hihi:D


Bästa<3

Kommentarer
Postat av: Annelie

Tack isabell:D:D När ska vi träffas alla rå??^^

2010-08-29 @ 13:22:44
URL: http://anneliekindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0