Lördag

Godmorgon mina vänner!
Känner mig så utvilad och harmonisk, otroligt skönt! Det bästa med att jobba måndag-fredag är att helgerna blir bäst! Igår kväll så lagade jag mat till mig, Karl & Adrian. Det blev chickenkebab i pitabröd med massa goda grönsaker och pommes till. Jag kan ibland jag! ;) Sen så mös vi ner oss i soffan alla 3 med chips,ostbågar och godis och tittade på filmen "Vampyrer suger" FYFAN vilken dålig film!! Jag somnade efter 10minuter men Karl och Adrian kollade på hela och dom tyckte också att det var den sämsta film dom sett haha illa!

Men idag mina vänner, idag är det en ny dag! Ska strax in till Elgiganten och spana in en ny dator som jag nog kommer att köpa! Efter det så ska jag besöka gymmet och sen ikväll så kommer Anna hem till mig och då blir det ännu en kväll med massa mys! Var jätte längesen vi hade en Anna & Isabell kväll så vi har mycket att ta igen! Weeei :D  Well, nu så ska jag försöka få bort Adrian & Karl ifrån tvspelets värld, wish me luck ;)


Jag & lillebor igår kväll.
Vi tog sjukt roliga bilder men dom lägger jag nog inte upp här....
<3


Kommentarer
Postat av: hanna

jaa alla dom där filmerna är ju asdåliga haha men man måste se dom :P

2010-08-28 @ 12:50:52
URL: http://borzsei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0