100814

Igår var det fredag den 13e.. Inget speciellt oturligt hände mig. Kassan krånglade lite på jobbet, otrevliga kunder, sjukt mycket folk, ingen lugn stund. Men det är bara en vanlig dag i AVC. Tur att man har så söta kollegor som gör att man står ut när dom otrevliga turisterna kommer. Hade två mexikanare i går som jag blev så jäkla arg på så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. HERRE MIN GUD!! åhhh blir arg såfort jag tänker på dom... USCH!! Nämnde jag föresten att jag jobbade 9-20? 11 timmars pass på AVC.. Men jag överlevde och det var ju tur det! ;)

Förövrigt så har jag och Karl bokat och betalt våran Gotland tripp nu. Imorgon kl 04.50 går båten.
Tur att jag inte har körkort så jag kan sova hela vägen muhaha ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0